Pages

Tuesday, May 10, 2011

T E R I M A K A S I H

terima kasih bwt semua abang² naqib n kakak² naqibah atas segala pengorbanan yg kalian dah bwt demi kami semua... sungguh manis perjuangan kalian.. perjuangan itu telah mmbuatkn air mataku menitis.. tp mampukah kami untuk mengganti tempat kalian nnt? layakkah kami? adakah kami calon terbaik? terima kasih yg tak terhingga bwt kalian. hanya Allah yg bisa membalas jasa kalian.

Setiap malam aku memikirkan perkara ini. Aku tak tahu sebegini besar pengorbanan itu. usaha² kalian sungguh murni. smakin lama aku fikirkannya, smakin sebak hati ini. tidak kami sedar selama ini. dari tri sem 1 kita bersama, tapi hanya sekarang baru aku tahu..

terima kasih abang hafizi kerana ceritakan perkara ini kepadaku. jika tidak sudah semestinya aku akan terus lalai memakan jasa kalian.

No comments: