Pages

Tuesday, March 1, 2011

LAGU

Dulu² mase kecik dgar lagu nasyid..
mase skolah rendah rase syok plak dengar lagu ska
my fav ska band
bile dah skolah menengah, senior² nyanyi plak lagu 
rock kapak@cintan@tangkap leleh
start la layan lagu rock........
form 3 mengubah dunia muzik ku~
da start lyn lagu english



sekarang???
seseorang telah mengingatkn aku terhadap lagu dikir barat
so aku pon download laaa.. syok plak  2 layan... muahaha
pastu ade plak yg send lagu² nasyid.. 
teringat zaman kanak²
abes sume album nasyid aku download Hijjaz jela... 
stakat ni, genre muzik ni yg paling sedapp didengar
tibe² rase nk lyn retro.. so download plak The Beatles
lagu diorang pon syok jugak.. hehehe
The Beatles

sekarang dah TAK NAK!! layan lagu english yg merapu bkn xnk la.. da kurang laa
sebab banyak sgt ayat² yg CENSORED!!btol ke aku eja nih
dah tak nak kotorkan hati yg dah kotor nih..
So harap² lagu² nih dapat la menghiburkan hati ini ^.^da x tau nk tules pe

3 comments:

reenakurus said...

ok aq yg 1st jejak kumen kau :P

Syahidah said...

ok aku yg 2nd jejak kumen kau :P

Unknown said...

lalalalalala~ aku yg 3rd. HAHA